Panaszkezelés
Amennyiben - legnagyobb sajnálatunkra – cégünk által nyújtott szolgáltatással elégedetlen, abban az esetben panaszával a számlán szereplő cégtet kell megkeresnie.
A panasz benyújtása történhet személyesen, telefonon, postai úton vagy elektronikus levelezés formájában.
A személyesen előadott panaszt megpróbáljuk azonnal orvosolni, de ha ez nem lehetséges, vagy a panaszt egyéb úton adta be akkor arról a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény előírásait alkalmazzuk, és arról jegyzőkönyvet veszünk fel. A jegyzőkönyv felvétele után legkésőbb 30 napon belül írásban értesítjük a kivizsgálás eredményéről.
Amennyiben válaszunkat nem fogadja el, abban az esetben jogában ál lakóhelye szerinti megyei Ipar Kamara mellett működő békéltető testülethez fordulni.
A békéltető testületek pontos elérhetőségei az alábbi linkre kattintva megtekinthetőek.